ÚSTECKO

Teplice odhalily nové logo a slogan: Teplice – město s melodií

Teplice představily novou vizuální identitu města, navrženou Michaelou Labudovou a Pavlem Fričem, která má sjednotit a modernizovat vzhled s výhodami pro město.


Teplice představily novou vizuální identitu, která má sjednocení i veřejných listin přinést městu významné výhody. Podle Marka Fujdiaka, tajemníka teplického magistrátu, je tato změna pro město přínosná. Oceňuje také kombinaci dvou fontů, ačkoliv se obává, že rozdíl mezi nimi nemusí být pro veřejnost dostatečně výrazný.

Autorkou vizuální identity je Michaela Labudová a Pavel Frič z grafického studia Monsters, kteří působí na fakultě umění a designu v Ústí nad Labem. Nová identita vyjadřuje, že Teplice jsou rozmanité město, kde se setkávají různí lidé, epochy a krajiny. Podle Friče nové logo pracuje se sloganem 'Teplice – město s melodií', což reflektuje kulturní život, tradice i jedinečnou atmosféru města.

Součástí změn je také modernizace městského znaku. Tvůrci se inspirovali městskou pečetí z 18. století, kde je zobrazena hlava Jana Křtitele na talíři, a tento motiv byl převeden do moderní digitální podoby. Cílem bylo uctít historický odkaz města.

Podle primátora Jiřího Štábla z hnutí ANO investice do nového vizuálního stylu dosáhla 600 000 korun. 'Město má konečně nové logo, to doposud chybělo. S novým písmem a barevným schématem vnášíme do komunikace s veřejností i turisty čerstvost a přehlednost,' řekl Štábl. Zakázka na zpracování vizuální identity začala před rokem a nyní je projekt úspěšně dokončen.